nike mayfly woven

Станьте частью нашей команды! Полиция Лос-Сантоса является одним из крупнейших и наиболее авторитетных силовых ведомств в стране. Полиция Лос-Сантоса предлагает карьеру во многих областях правоохранительной деятельности для мужчин и женщин из всех слоев общества. Город Лос-Сантос - один из лучших представителей государственной занятости. Если вы ищете карьеру, а не просто работу - L.S.P.D. - это место для вас.

Модератор: Los Santos Police Department

DonaldPeter
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 01 июл 2020, 05:30

nike mayfly woven

Непрочитанное сообщение DonaldPeter » 01 июл 2020, 06:57

ÿþHvis ikke, skal du tage handling nike sneakers dame - tage selvsikker handling. Mange atleter laver fejlen ved ikke at tage ansvar for deres eget selvtillidsniveau inden spillet eller kampen starter. Disse atleter tror, at selvtillid kun kan komme fra umiddelbare positive resultater - såsom at lave en birdie, servere et ess eller kaste et touchdown-pas. Imidlertid er denne type tillid kun midlertidig og flydende i bedste fald. Ja, selvtillid følger gode præstationer og positive resultater, men hvad sker der, hvis spillet eller kampen starter med at ikke yde dit bedste? Betyder det, at du ikke fortjener at have tillid den dag? Jeg håber, du ikke tænker på denne måde. Reel selvtillid svajer ikke som et flag i vinden og svinger hurtigt baseret på resultatet af det sidste skud, spil eller point.

Hvad tænker du på, når du ser ordet trusler? Tænker du på at føle dig intimideret af en modstander, eller ser du dig selv som en skræmmer? Mest intimidering i sport kommer fra din egen tankeproces, som jeg kalder selvintimidation. Nogle atleter forsøger at skræmme andre med vilje, fordi de tror, det giver dem en mental fordel, eller føler, at de er nødt til at gøre dette for at vinde. nike free Men mest skræmmelse kommer fra atleter, der psyk sig ud - alt på egen hånd. De tager sig af på grund af negative tanker eller frygt, som derefter bliver til mentale gremlins. Selvintimidering er det, du bringer for dig selv, fordi du bekymrer dig for meget om din konkurrence eller det hold, du skal spille.

En studerende, jeg træner, bliver for eksempel truet af rangordningen af nike dk sin modstander. Hvis hans konkurrent har en høj placering, begynder han at tvivle på hans evne til at vinde kampen. Og så spiller han tæt og er bange for, at han mister kampen. Selvintimidering er den mest almindelige type intimidering i sport og den sværeste trussel at overvinde. Du kan nemt ignorere, hvad andre kan sige til dig for at rive dig ud af zonen, men du kan ikke ignorere dine egne tvivl eller følelser af mindreværd! Selvintimidering kan komme i mange former, såsom: - Følelse af pres for at yde dit bedste eller vinde . - Beklager, at du optræder mod andre atleter, der er lige så dygtige. -Sammenligning af dig selv med andre atleter, som du synes er bedre.

Der kan være mange ulemper ved at prøve at være for perfekt til din præstation. nike mayfly woven Hvis ikke holdes i kontrol, kan perfektionisme kvæle dit talent med strenge forventninger, frygt for fiasko, angst og bekymre dig for meget om resultaterne. Jeg har fundet det meget svært at overbevise atleter, der ønsker at være perfekte, at det virkelig holder dem tilbage i sport. De modstår at skulle ændre adfærd, der har hjulpet dem med at nå nogle tidligere mål. Et af problemerne med perfektionisme er, at du ubevidst vedtager meget høje forventninger. At ikke nå dine forventninger kan resultere i høj frustration og følelser af fiasko. For et par år siden nærmede en top 10 NASCAR-driver mig mig med et specifikt problem, han oplevede i løb.

De tre øverste tegn på en komfortzone i handling er: -Du bliver nervøs, ængstelig eller bange, når du spiller bedre end forventet. Du sidder på din leadand spiller defensivt eller bange for at risikere. Du beskytter mod og ønsker ikke at sprænge din bly. Det næste trin er at lære mentale strategier for at overvinde din komfortzone, så du kan udføre med ro og selvtillid. Jeg er sikker på, at du har en praksisrutine, du gør de fleste dage for at opbygge kompetence i dine færdigheder og dermed få tillid. De fleste store atleter har særlige rutiner, de følger i praksis for at blive bedre. Nogle atleter følger en bestemt rutine for at hjælpe dem med at forberede sig til en kamp eller et spil. De spiser det samme fornavn, ankommer til begivenheden en time før konkurrence og deltager i en præcis opvarmning, de har udviklet gennem prøve og fejl.

Du kan opdele den konkurrencedygtige arena i to områder: Ting, du kan kontrollere: dine tanker, opførsel, præstation og reaktioner i både praksis og konkurrence. 2. Ting uden for din kontrol: begivenheder eller personer, som du ikke kan påvirke under konkurrence, og som får dig til at nike spiridon blive distraheret fra din virkelige mission. Dit mål er at adskille disse to områder i dit sind og kun fokusere på det, du kan kontrollere under ydeevnen. Du skal spørge dig selv, "Hvad skal jeg fokusere på, der vil hjælpe mig med at yde mit bedste?" Det andet vigtige spørgsmål, du skal stille dig selv, er: "Hvor skal jeg rette min energi under min forestilling?" Dit svar på disse to spørgsmål vil hjælpe dig med at forbedre din ro i sport. Du bliver ikke så ængstelig eller frustreret ved at Изображение give energi til ting, der er uden for din kontrol.

Вернуться в «Job Opportunities»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя